Kom precis in

Hallåj! Har typ haft fett tråkigt idag och sovit bort dagen med min älskling. Jag mötte upp Alfons efter skolan sen gick vi hem till mej och sov, haha... Sen väckte Alfons mej och pussa på mej och sa att han va tvungen att gå hem och äta och så pussa han mej på kinden och sa att jag betyder allt :') MIN SÖTNOS! Iaf så gick jag upp då och åt middag, sen gick jag och la mej igen och kollar mobilen och ser att min älskade Elvira hade ringt, så jag ringde upp henne och sen drog jag ut.
Vi kollade typ på när Oskar och hans amerikanska fotbolls lag fotograferades, haha no lifers (a) Sen åkte vi till tingvalla igen och min älskling kom ut. Och nu är vi hemma hos mej och ska sätta på en film och kramas. P.s. bara han och jag ;)

Vi ska kolla på black water, ngn som sett den?



Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0