Hemma hos mej med sötnosen Elvira

Godmorgon och hej! Kom inte hem igår kväll så jag har inte kunnat skriva... Men nu är jag hemma. Igår vart det en lyckat kväll... Elr a i början iaf... Va först i Sätuna med Bea, Tess, Mikaela, Manne och 2 st till som jag inte kände. Sen drog typ manne och han jag inte kan namnet på. Så vi drog hem till victor som hade ff och vi va typ fett fest sugna (med vi menar jag hehe...) men när vi kom dit så satt typ alla killar och spelade xbox -.- Snacka tråkigt men som tur va fanns det vissa sociala. Va typ där till 5 sen drog jag och Alfons hem till honom och sov. A det va typ min kväll kortfattat.

Och just nu! . . . sitter jag här hemma hos lilla mej med min underbara festis Elvira♥ UNDERBART! :D Men vi ska fixa oss nu och dra och kolla på Oskar's amerikansk fotbolls match.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0