Hemma en snabbis

Hejhej! Har äntligen kommit hem. Jag skrev från mobilen tidigare så jag orkade inte skriva så mycke. Idag så började på Arlandagymn. Det va fett pinsamt! För typ först så skulle man samlas i teatersalen elr vafan det heter och delas in i grupper för olika pogram. Och jag och ngr kompisar till skulle börja på iv så alla andra blev upproppade först och sen vi iv-barn :P Och då sa typ han på scenen: "Och så har vi dom som inte klarade av 9:ans mål... Hahahaha fyfan va alla vi skämdes XD Iaf så gick vi till klassrummet och snacka lite och fick ett papper om ett möta sen slutade vi ! Fett härligt ! Vi började lixom 10 och slutade 11 :D Sen gick jag, Natascha, Cissi, Alfons och victor ner till central och redan nu är vi saknade där mohahaha :) Men till er som saknar oss kan jag säga att vi kmr hälsa på ofta eftersom vi slutar så tidigt som vi gör varje dag typ ! :D Men berättar mer ikväll om min fartfylla dag måste spring och träffa min prinsessa Tess ! ♥

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Annica

dy skrev godnatt i ditt inlägg. ;D

2010-08-23 @ 18:52:23
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0