Snabb uppdatering, riktigt snabb uppdatering...

Förlåt att jag inte har uppdaterat idag men har verkligen haft fullt upp. Först vaknade jag upp hos Tess och låg typ över hela Bea haha stackarn (hade en underbart rolig kväll med er igår tjejor♥) Och sen ringde en kompis till mej och va jätte ledsen så jag sprang typ ner till stationen från lyckostigen samtidigt som jag pratade i telefon och skällde ut en person måste ha låtet fett roligt med min super kondis haha... Iaf så när jag kom ner till stationen så satt jag och min gullunge och snackade ett tag sen precis när jag skulle gå hem så började de regna... -.- Men typ bara jätte lite men när jag gått till sätuna började de spöregna så jag sprang och skrek hahaha snacka om att folk kollade snett på mej :$ hahahaha.... Sen när jag kom hem var jag jätte vacker, smink under ögonen och allt :D DET UNDERBART MED REGN -.-




Men ska skynda mej nu för jag och min älskling har 4 månader idag!♥

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0