Det blir att sova hos Tess inatt

Hallå! :D Äntligen inne från en lång promenad med Tess. Asså jag lovar vi gick igenom hela märsta :P Vi va typ vid stationen, sen gick vi till cetrum, sen till v-ringen, sen till vidargatan och nu är vi äntligen hemma här hos Tess! Bilder kmr imorn.... Imorn blir det dax att gå upp tidigt :S För jag lovade min sötnos Natascha att följa me henne till en intervju på gymnasiet kl halv 9 imorn! HEMSKT.SE! Men va gör man inte för sina underbara vänner! :D hehe... Men jag ska försöka sova nu så jag orkar upp imorn ♥



Puss o Godnatt

Kommentarer
Postat av: Alfons söderlund

Haha HEMSKT.SE tyckte jag va GULLIGT.SE :D<3

2010-08-24 @ 09:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0