Bästaste barndomsvännen ever!



Sitter och tänker på dej Tess och allt vi vart me om, haha.
Vi har Lekt med varandra från när vi va 6 år och 7 år tills nu. P.s. Du glömde din barbie hos mej igår :$ Och nyss fick jag reda på att vi smet in i matsalen på tingvalla och hälde ketchup i smöret, haha. Kmr knappt ihåg det men fan va coola vi va på tingvalla asså hahaha! Jag har nog aldrig haft så många underbara minnen med ngn som jag har me dej och jag vill fortsätta bygga på dom där minnerna med mer underbara minnen. Men nu så ska du tas ifrån mej och det känns hemskt. Om jag ska va ärlig så blir jag tårögd så fort jag tänker på att du ska flytta. Du är verkligen underbar, fantastisk, har världens underbarste garv och världens finaste ögon ! Man är alltid på bra humör med dej. Men det är en sak du måste veta..... även fast du flyttar till åre så kmr jag alltid finnas här för dej. Vi har vart särbo förut vi kan nog klara av de igen :P Lova att hålla kontakten hjärtat elr ännu bättre FLYTTA INTE ! SNÄLLA ! :'(

Puss o Kram din egna skummbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0